Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Szállítási és fizetési feltételek

1. A megrendelések kiszállításának díját a Felhasználó viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre.

2. A szállítási határidők a WEBÁRUHÁZ menüpontban, és az egyes termékek adatlapjánál is feltüntetésre kerülnek, a jelen ÁSZF 4.13 pontjában meghatározott időtartammal megegyezően.

3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Felhasználónak a megrendelésben megjelölt helyszínen (szállítási cím) teljesíti.

4. A szállítási címre történő szállítás a GLS Kft. szolgáltatásainak igénybe vételével történik.

5. A csomagok kiszállítása munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben a Felhasználó ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi (vagy más elérhető) szállítási címet megadni. A telefonos kapcsolat felvételi lehetőség nagymértékben segíti a futár tájékozódását.

6. Amennyiben a vásárlás nem utánvétes fizetéssel történik, hanem Paypal vagy Közvetlen Banki utaláson keresztül, a rendelés és a szállítás értéke előre kiegyenlítésére kerül. Ezért ebben az esetben a  futár számára sem vételárat, sem szállítási költséget ne adjon át!

7. A csomagot a Felhasználó az átvétel során, a kézbesítő futár jelenlétében külsőleg köteles megvizsgálni, a csomagon észlelt esetleges sérüléseket jegyzőkönyv felvétele mellett rögzíteni. A Felhasználó a jegyzőkönyv felvétele után eldöntheti, hogy visszaküldi-e a külsőleg sérült csomagot, vagy átveszi, amely körülményt a jegyzőkönyvben rögzíteni kell. A csomagot csak az átvétel – utánvétes rendelés esetén az utánvét díjának kifizetése – után bonthatja ki, az átvett csomagot a futár minden esetben a szállítási címen hagyja, és nem szállítja vissza. Ha az átvett csomagban lévő termék megsérült, a sérülést jegyzőkönyveztesse a futárral. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

8. A DPD KÉTSZERI kiszállítást kísérel meg. A második kiszállítási kísérlet sikertelensége esetén a csomag automatikusan visszaszállításra kerül a Szolgáltató raktárába.

9. Amennyiben a Felhasználó a csomag átvételét megtagadja, akkor többszöri kiszállítási kísérletre nem kerül sor, a csomag automatikusan visszaszállításra kerül a Szolgáltató raktárába. A sikertelen kiszállítás teljes költsége a Felhasználót terheli, beleértve a kiszállítás és a Szolgáltató raktárába visszaszállítás díját is.

10. Sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató a megadott e-mail címen megkeresi a Felhasználót a további teendők egyeztetése céljából.

11. A termék újbóli kiszállítása a felmerült pótlólagos és újbóli kiszállítási díjak előre átutalása esetén lehetséges. Amennyiben a Felhasználó nem kér újbóli kiszállítást, vagy harminc (30) naptári napon belül nem elérhető, az általa előre átutalt összeg (a termék árának és a kiszállítás díjának összege) felmerült kiszállítási költségekkel csökkentett részét a Szolgáltató visszautalja a Felhasználó részére.

12. A termékeket kiszállítással illetve személyes átvétellel lehet megrendelni.

13. Kiszállítás belföldre történik. A szállítási díjat a rendelésben megadott termékek tömege határozza meg a 4.15 pontban meghatározottak szerint. A szállítási idő 3-5 munkanap, utánvétes fizetési mód esetén a megrendelés beérkezésétől számítva, előre fizetés esetén a vételár és a szállítási díj összegének a Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésétől számítva.

14. Szállítási költségek.

A szállítási költséget a csomag tömege határozza meg:

a. 0,01 – 3 kg esetén 1200 Ft

b. 3,01 – 5 kg esetén 1350 Ft

c. 5,01 – 10 kg esetén 1400 Ft

d.10,01 – 15 kg  esetén 1550 Ft

Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség plusz 300 Ft.

Az oldal tetejére