Szállítási és fizetési feltételek
A megrendelt terméket az alábbi módokon szállítjuk:
-
Szállítás a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával vagy GLS Futárszolgálattal történik.
-
Személyes átvétel irodánkban hétfőn és pénteken 08:00-16:00 között, előzetes egyeztetést követően.
GLS:
1. A megrendelések kiszállításának díját a Felhasználó viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre.
2. A szállítási határidők a WEBÁRUHÁZ menüpontban, és az egyes termékek adatlapjánál is feltüntetésre kerülnek, a jelen ÁSZF 4.13 pontjában meghatározott időtartammal megegyezően.
3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Felhasználónak a megrendelésben megjelölt helyszínen (szállítási cím) teljesíti.
4. A szállítási címre történő szállítás a GLS Kft. szolgáltatásainak igénybe vételével történik.
5. A csomagok kiszállítása munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben a Felhasználó ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi (vagy más elérhető) szállítási címet megadni. A telefonos kapcsolat felvételi lehetőség nagymértékben segíti a futár tájékozódását.
6. Amennyiben a vásárlás nem utánvétes fizetéssel történik, hanem Barion vagy Közvetlen Banki utaláson keresztül, a rendelés és a szállítás értéke előre kiegyenlítésére kerül. Ezért ebben az esetben a futár számára sem vételárat, sem szállítási költséget ne adjon át!
7. A csomagot a Felhasználó az átvétel során, a kézbesítő futár jelenlétében külsőleg köteles megvizsgálni, a csomagon észlelt esetleges sérüléseket jegyzőkönyv felvétele mellett rögzíteni. A Felhasználó a jegyzőkönyv felvétele után eldöntheti, hogy visszaküldi-e a külsőleg sérült csomagot, vagy átveszi, amely körülményt a jegyzőkönyvben rögzíteni kell. A csomagot csak az átvétel – utánvétes rendelés esetén az utánvét díjának kifizetése – után bonthatja ki, az átvett csomagot a futár minden esetben a szállítási címen hagyja, és nem szállítja vissza. Ha az átvett csomagban lévő termék megsérült, a sérülést jegyzőkönyveztesse a futárral. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
8. A GLS KÉTSZERI kiszállítást kísérel meg. A második kiszállítási kísérlet sikertelensége esetén a csomag automatikusan visszaszállításra kerül a Szolgáltató raktárába.
9. Amennyiben a Felhasználó a csomag átvételét megtagadja, akkor többszöri kiszállítási kísérletre nem kerül sor, a csomag automatikusan visszaszállításra kerül a Szolgáltató raktárába. A sikertelen kiszállítás teljes költsége a Felhasználót terheli, beleértve a kiszállítás és a Szolgáltató raktárába visszaszállítás díját is.
10. Sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató a megadott e-mail címen megkeresi a Felhasználót a további teendők egyeztetése céljából.
11. A termék újbóli kiszállítása a felmerült pótlólagos és újbóli kiszállítási díjak előre átutalása esetén lehetséges. Amennyiben a Felhasználó nem kér újbóli kiszállítást, vagy harminc (30) naptári napon belül nem elérhető, az általa előre átutalt összeg (a termék árának és a kiszállítás díjának összege) felmerült kiszállítási költségekkel csökkentett részét a Szolgáltató visszautalja a Felhasználó részére.
12. A termékeket kiszállítással, csomagpontra történő szállítással és személyes átvétellel lehet megrendelni.
13. Kiszállítás belföldre történik. A szállítási díjat a rendelésben megadott termékek tömege határozza meg a 4.15 pontban meghatározottak szerint. A szállítási idő 2-5 munkanap, utánvétes fizetési mód esetén a megrendelés beérkezésétől számítva, előre fizetés esetén a vételár és a szállítási díj összegének a Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésétől számítva.
14. Szállítási költségek.
A szállítási költséget a csomag tömege határozza meg:
a. 0,01 – 3 kg esetén 1680 Ft
b. 3,01 – 5 kg esetén 1860 Ft
c. 5,01 – 10 kg esetén 1980 Ft
d.10,01 – 15 kg esetén 2160 Ft
e. GLS csomagpontra történő szállítás 1380 Ft
20 000 Ft vásárlási összeg felett a szállítás ingyenes.
Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség plusz 400 Ft.
Magyar Posta (MPL):
MPL Futárszolgálat szállítás
1. Minden küldeményünket törékeny feláras árral szállítjuk és nyomon követhető! A küldemény postázásáról emailben tájékoztatjuk a Vásárlót. A feladást követően a posta is sms-ben/emailben tájékoztat a csomaggal kapcsolatban.
2. A termékeket kiszállítással, csomagpontra történő szállítással és személyes átvétellel lehet megrendelni.
3. Kiszállítás belföldre történik. A szállítási díjat a rendelésben megadott termékek tömege határozza meg a 9. pontban meghatározottak szerint. A szállítási idő 2-5 munkanap, utánvétes fizetési mód esetén a megrendelés beérkezésétől számítva, előre fizetés esetén a vételár és a szállítási díj összegének a Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésétől számítva.
4. A postai nyomkövető rendszer itt érhető el >>
A küldeményeket megrendeléstől számított 4-5 napon belül szállítja ki. A következő átvételi lehetőségeket kínáljuk: házhoz szállítás, postán maradó küldemény, MOL PostaPont átvétel illetve Posta csomagautomata.
5. MPL házhoz szállítás: Ha házhoz szállítással kéri a küldeményt, akkor a futár munkaidőben (8-17 óra között) próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Lehetőség szerint olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tartózkodik valaki, aki átveszi a küldeményt. Ha ez nem megoldható, akkor jobb választás a postán maradó küldemény, lásd lejjebb! Kérjük, vegye figyelembe, hogy késedelmes kézbesítést okozhat, ha a futár nem talál a megadott címen munkaidőben senkit és így nem tudja átadni a csomagot. Az MPL-es futárok általában nem hagynak értesítőt és nem hívnak mobilon, ha megkísérelték a kézbesítést!
6. Postán maradó küldemény: Ha postán maradóra kéri a küldeményt, akkor a rendelés leadásakor a térképes keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő posták közül ki tudja választani a szállítási címet. A postán maradó küldeményért személyesen kell bemennie a megadott postára. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag Postára történő érkezéséről. A postán maradó küldeményt 10 munkanapig tudja átvenni az adott postán, utána visszaküldik hozzánk!
7. Csomagautomatás átvétel: A rendelés leadásakor az legördülő keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő PostaPontok közül ki tudja választani a szállítási címet. A küldeményért személyesen kell bemennie a PostaPont-ra. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomag 10 munkanapon keresztül vehető át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta.
8. A MOL PostaPontok és automaták listáját itt találja >>
9. A szállítási költséget a csomag tömege határozza meg:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db + törékeny felár = 1733,-Ft.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db + törékeny felár = 3483,-Ft.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db + törékeny felár = 5233,-Ft.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db + törékeny felár = 10.483,-Ft.
20 000 Ft vásárlási összeg felett a szállítás ingyenes.
Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség plusz 400 Ft.